Актуальність відкриття аптечного закладу у медичній установі та отримання ліцензії Держлікслужби

Аптечний пункт являє собою структурний підрозділ вже відкритої аптеки. Спочатку оформлюється ліцензія на аптеку, а вже потім — на її підрозділ.

Специфіка розташування аптечних пунктів — обмеженість закладами охорони здоров'я за винятком сільської місцевості. В селах їх дозволено створювати не лише у будівлях медзакладів, але й в інших капітальних спорудах.

В аптечних пунктах можуть продаватися лише готові ліки. Таким чином, завдання даного структурного підрозділу — реалізація у роздріб готових лікзасобів та супутніх товарів. Роздрібна торгівля в цьому випадку визначається як діяльність з придбання, зберігання та реалізації лікарських засобів фізичним особам, медичним закладам, а також іншим юридичним особам без права їхнього подальшого перепродажу.

Що потрібно для відкриття та ліцензування підрозділу аптеки?

Щоб ліцензувати аптечний пункт, необхідно подати заяву про внесення до Єдиного держреєстру відомостей про місця провадження ліцензіатом господарської діяльності із реалізації лікарських засобів. Ліцензування таких установ входить до компетенції Держлікслужби. Ліцензіат має подати до Держлікслужби відповідну заяву та пакет супровідних документів, які підтверджують відповідність приміщення аптечного пункту та його кадрового складу встановленим законодавством вимогам.

Щоб отримати ліцензію, необхідно провести аналіз приміщення на придатність для відкриття в ньому підрозділу аптеки, включно із вивченням план-схеми, та проконсультуватися з юристами щодо документів, які необхідно подати до органу ліцензування.

Асортимент товарів, дозволений ліцензією

Держлікслужба обмежує товарний асортимент аптечних пунктів готовими лікзасобами, до яких можуть входити й рецептурні.

Що стосується практичних порад, мінімальний асортимент для аптечних закладів в середньому варто формувати з 2-3 тисяч товарних позицій. До них можуть входити не лише медикаменти, але й наступне:

  • БАДи;

  • вироби медичного призначення;

  • засоби особистої гігієни для дорослих і дітей;

  • косметика.

Формуючи товарне різноманіття, враховуйте обсяги продажів різних найменувань товарів. Крім того, зважайте, що на відміну від лікзасобів, націнка на гігієнічні та супутні товари не регламентується законодавчо, тома варто приділити окрему увагу просуванню таких груп задля збільшення рентабельності нової установи.

Комментарии:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Информация на странице была для Вас полезной!? Поставьте "лайк" или оцените!
Мы будем Вам за это очень благодарны!
1 Звезада2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Оценка записи)
Загрузка...